2024/04/26

با ویزای مولتی کانادا به چه کشورهایی میتوان سفر کرد؟

با ویزای مولتی کانادا به چه کشورهایی میتوان سفر کرد؟

با ویزای مولتی کانادا به چه کشورهایی میتوان سفر کرد؟

آیا می‌دانید ویزای مولتی کانادا چیست؟ با ویزای مولتی کانادا به چه کشورهایی می توان سفر کرد؟ مزایای اخذ ویزای مولتی کانادا چیست؟ در این مقاله با باشید و با ویزای مولتی کانادا بیشتر آشنا شوید.

ویزای مولتی کانادا چیست؟

ویزای مولتی کانادا به ‌عنوان یک ویزای توریستی پنج ‌ساله شناخته می‌شود که برای متقاضیان اقامت موقت را در کشور کانادا فراهم می کند. اگر ‌که مدت‌ زمان اعتبار پاسپورت افراد تمام شود اعتبار این ویزا نیز از بین خواهد رفت. مهم‌ترین مزایای اصلی در راستای اخذ این ویزا در نظر گرفته می‌شود این است که فرد باید هر 6 ماه یک‌بار بعد از ورود به کانادا حضور خود را از این کشور خارج شود و مجدداً به آن بازگردد.

مزایای اخذ ویزای مولتی کانادا چه مواردی می‌باشد؟

ویژگی‌های خاصی در راستای دریافت ویزای مولتی کانادا وجود دارد. همین موضوع باعث شده ‌است تا روز به ‌روز تعداد متقاضیانی که علاقه‌مند به سفر با ویزای مولتی کانادا می‌باشند، بیشتر شود و به ‌عنوان یکی از بهترین ویژگی‌های در نظر گرفته‌ شده است.

اما تعداد بسیار زیادی از ویزاها برای اقامت در کانادا نیاز به تمدید سالیانه دارند. این امکان برای ویزای مولتی فراهم شده ‌است تا با تا هنگامی‌که فرد دارای پاسپورت با اعتبار می‌باشد متقاضی می‌تواند از امکانات ویزای مولتی استفاده داشته باشد.

دومین ویزای برتر جهان بعد از اخذ ویزای امریکا ویزای مولتی کانادا می باشد.

 

با ویزای مولتی کانادا به چه کشورهایی می توان سفر کرد ؟

مدت‌ زمان تعیین‌ شده برای سفرهای نامحدود به کشورهای مختلف جهان از طریق ویزای مولتی همان 5 سال می‌باشد.

  • سفر به مکزیک با ویزای مولتی کانادا

یکی از مهم‌ترین مکان‌هایی که از طریق ویزای مولتی کانادا می‌توان به آن سفر کرد مکزیک می‌باشد. مکزیک به عنوان یکی از کشورهای آمریکای شمالی شناخته ‌شده است و مکزیکو سیتی به ‌عنوان پایتخت آن شناخته ‌شده است.

مردم این کشور به زبان اسپانیایی صحبت می‌کنند و زبان اول و رسمی آن‌ها اسپانیش می‌باشد. البته تعداد بسیار زیادی از مردمان آن به انگلیسی به ‌عنوان زبان دوم و فرانسوی به ‌عنوان زبان سوم مسلط می‌باشند.

مهم‌ترین جاذبه های آن‌ شامل صحرای باخا کالیفرنیا، مکزیکوسیتی، سینوتی مقدس، چیچن ایتزا، معبد کوکولکان، آتشفشان فعال پوپوکاتپتل، موزه زیر آب شهر کانکون، جزایر ماریتاس است.

 

  • سفر به کاستاریکا با ویزای مولتی کانادا

یکی از کشورهایی که در آمریکای مرکزی واقع شده‌ است، کشور کاستاریکا می‌باشد. ااز لحاظ وضعیت جغرافیایی این کشور از زیستگاه گونه‌های متنوع جانوری می‌باشد و وضعیت اقلیمی منحصر به ‌فردی برای خود دارد و همین شرایط باعث شده‌ است تا یک مقصد ایده‌آل برای افرادی که علاقه بسیار زیادی به حیات وحش و طبیعت‌گردی دارند، باشد.

پایتخت کشور کاستاریکا سان‌خوزه می باشد و مکان‌های بسیار دیدنی در این شهر واقع شده ‌است که توانسته به جذابیت‌های آن بیفزاید.

برخی از جاذبه‌های گردشگری کاستاریکا عبارت‌اند از:

جنگل ابر لس آنجلس (Los Angeles Cloud Forest)،

جنگل ابر باهوس دل تورو (Bajos Del Toro Cloud Forest)،

باغ ‌های آبشار لاپاز (La Paz Waterfall Gardens)

  • سفر به پاناما با ویزای مولتی کانادا

مرزهای ساحلی بسیار زیادی با دریای آزاد در پاناما وجود دارد و همین‌طور این کشور توانسته در مناطق گرمسیری نوک بارش بسیار زیادی قرار بگیرد. به همین دلیل مناظر بکیر و طبیعی بسیار زیادی در کشور پاناما وجود دارد و به‌ عنوان کشوری سرسبز و دیدنی شناخته ‌شده است.

  • به دلیل این ‌که میان پاناما به آمریکا روابط بسیار نزدیکی حاصل شده ‌است، قوانین بسیار سختی برای اخذ ویزا به ایرانیان در نظر گرفته ‌شده است.به ‌همین دلیل ایرانیان نمی‌توانند به‌ صورت مستقیم از ایران ویزای پاناما را دریافت کنند. اما از طریق اخذ ویزای مولتی امکان سفر به کشور پایان یافت به کشور پاناما برای افراد وجود دارد و می‌توانند با ویزای کانادا حدوداً 30 روز اقامت در این کشور امن داشته باشند.
  • سفر به جزایر آنتیگوا و باربودا ویزای مولتی کانادا

جزایر آنتیگوا و باربودا به ‌عنوان یک کشور جزیره‌ای شناخته ‌شده است که موقعیت اصلی آن در شرق دریای کارائیب و در مجمع‌الجزایر هند غربی و بخشی از جزایر لیوارد می‌باشد. جاذبه‌های پارک‌های ملی، خلیج و جزیره‌های مرجانی، آتش‌فشان و دیگر موارد به‌ عنوان جاذبه‌های شگفت‌انگیز این جزایر می‌باشند. بنابراین در پاسخ این سوال که با ویزای مولتی کانادا به چه کشورهایی می توان سفر کرد بایستی جزایر آنتیگوا و باربودا را نام برد.

ویزای مولتی کانادا

  • سفر به کوبا با ویزای مولتی کانادا

در نزدیکی دریای کارائیب یک جزیره زیبای دیگر با نام کوبا وجود دارد که در واقع در محدوده آمریکای جنوبی شناخته می‌شود و یکی از مقصدهای پر طرفدار افراد در هنگام تعطیلات، کوبا می‌باشد که به ‌عنوان جزیره منحصر به ‌فرد از طبیعت های بسیار شگفت‌انگیزی برخوردار می‌باشد.

  • سفر به جمهوری دومنیکن با ویزای مولتی کانادا

این کشور به عنوان یکی از کشورهای زیبای آمریکای جنوبی شناخته می‌شود. در جاذبه های گردشگری بسیار زیبایی را درو خود جای داده است. مواردی مانند ساحل خوآن دولیو، خلیج عقاب، پارک ملی دل استه، ساحل سوسوا، جزیره سائونا، ساحل کابارته و بسیاری از موارد دیگر می‌باشد جمهوری دومنیکن نیز شرایط مشابه با کوبا را دارد و فقط برای افرادی که دارای ویزای مولتی کانادا می‌باشند، امکان اقامت را خواهد داد.

  • سفر به ترکس و کایکوس با ویزای مولتی کانادا

یکی از کشورهای کوچکی که در حیطه دریای کارائیب و در نزدیکی باهاما و هائیتی وجود دارد. جزایر توریستی ترکس و کایکوس می‌باشد. بزرگ ترین شهر این کشور کاکبرن است که به عنوان پایتخت آن نیز به حساب می‌آید. این منطقه براساس یکی از مجتمع پادشاهی بریتانیای کبیر زبانزد خاص ‌و عام می‌باشد.

مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری آن شامل مواردی همچون جزیره طوطی، ساحل لانگ بی، جزیره کاج و ساحل گریس می‌باشد.

  • سفر به قطر با ویزای مولتی کانادا

قطر به عنوان یکی کشور کوچک دز بخش خاورمیانه زیبایی های بسیار زیادی برای توریست ها دارد افرادی که به این کشور مسافرت سفر می‌کنند، قطعا با دیدن مناظر زیبا و بی نظیر جزایر مصنوعی مروارید و برج‌های گران‌قیمت و مدرن لذت بسیار زیادی کسب خواهند کرد.

  • سفر به انگلستان با ویزای مولتی کانادا

تفاوت‌های بسیار زیادی برای بازدید از کشور انگلستان از طریق ویزای مولتی کانادا برای ایرانیان با دیگر کشورها وجود دارند. با توجه به این که ایران همیشه در محدودیت می باشد، شهروندان ایرانی که قصد دارند از طریق ویزای مولتی توریستی کانادا به انگلستان رفته و از جاذبه‌های دیدنی آن دیدن کنند، فقط به مدت 24 ساعت اجازه ترانزیت و اقامت در فرودگاه های انگلیس را خواهد داد و فرد باید فورا بعد از گذشت این مدت ‌زمان به مقصد اصلی خود بازگردد و کشور انگلستان را ترک کند.

اخذ ویزای مولتی کانادا

  • سفر به مقدونیه با ویزای مولتی کانادا

در همسایگی یونان و در جنوب شرقی اروپا یک کشور بسیار زیبا با نام مقدونیه واقع شده ‌است. اماکن بسیار معروف معروف در مقدونیه وجود دارد که می توانیم به مهم ترین آن ها یعنی پارک ملی ماوروو، کلیسای سنت جان، قلعه ساموئل و بسیاری از مکان های دیگر اشاره داشته باشیم.

 

  • سفر به مراکش با ویزای مولتی کانادا

یکی از بهترین مکان‌های دنیا که باعث کسب تجربه‌های بسیار جدید و ناشناخته خواهد شد و بسیار افراد رو شگفت ‌زده خواهد کرد، مراکش می‌باشد. زیبایی‌های مراکش بسیار دیدنی می‌باشد و برخورداری از قدمت تاریخی مراکش باعث شده‌ است تا علاقه‌مندان به تاریخ نیز با سفر به مراکش از سفر به مراکش استقبال کنند.

  • سفر به عمان با ویزای مولتی کانادا

قوانین جدیدی سال ‌به ‌سال برای مسافرت به عمان در نظر گرفته می‌شود. حال طبق این قوانین ایرانیانی که قصد سفر به عمان را دارند، نیازی به نگرانی برای اخذ ویزا نخواهند داشت. زیرا برای این کشور به ‌صورت ویزای فرودگاهی امکان صادر شدن ویزا وجود دارد. مواردی همچون جزیره ماسیره، مسفاة العبريين، بهلاء، رمال آل وهیبه و … از مهم ترین مکان های دیدنی کشور عمان می باشند.

  • سفر به گرجستان

سفر با ویزای مولتی کانادا به گرجستان نیز امکان پذیر می باشد. امکاناتی که در این کشور فراهم شده ‌است می‌تواند به تمامی شهروندان با تمامی ملیت‌های دنیا اجازه دهد که از این کشور توریستی در این کشور توریستی اقامت داشته باشند.

  • سفر به برمودا

نکته مهمی که در راستای سفر به جزایر معروف برمودا وجود دارد این است که هیچ‌گونه محدودیتی برای افرادی که دارای ویزای مولتی کانادا هستند، برای اقامت در این جزیره وجود ندارد. فانوس دریایی گیبز هیل، برمودا آکواریوم، غار کریستالی و موزه ملی برمودا از مواردی هستند که با ویزای مولتی کانادا می توان آن ها را از نزدیک تماشا کرد.

  • سفر به آنگویلا

مهم‌ترین گردش‌های معروفی که در این جزیره باعث جذب توریست‌ها می‌شود، مواردی همچون شنا، غواصی ،کشتی سواری، صرف غذا در رستوران های بسیار خوب جزیره و گشت و گذار در گالری های هنری و موزه ها می‌باشد.

مقالات مرتبط:

معرفی 7 راه ارزان مهاجرت به کانادا؟

تبدیل ویزای مولتی کانادا به اقامت, کاری و تحصیلی

سخن آخر

در نهایت جهت سفر با ویزای مولتی کانادا چند نکته مهم را در نظر بگیرید.

۱-  باید مطمئن باشید که گذرنامه و ویزای شما از اعتبار کافی برای اقامت در این کشورها برخوردار است. هر کدام از این کشورها ممکن است قوانین خاصی برای تاریخ انقضای ویزا و گذرنامه شما داشته باشند.

۲- داشتن ویزای کانادا به معنای سفر رایگان نیست. بهتر است قبل از سفر، با سفارت کشور مقصد خود تماس بگیریدو نسبت به هزینه های تعیین شده اطلاع داشته باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!