2024/03/19

کلاس زبان در فرانسه

تور کانادا

گذراندن کلاسهای زبان فرانسه در کشور فرانسه:

همانطوریکه قبلا” اعلام شده بود ،ثبت نام در دوره های زبان فرانسه،معادل گذراندن کالج شناخته میشود که یکی از بهترین گزینه ها جهت گرفتن ویزای دانشجویی میباشد، چه برای کسانی که مدرک زبان فرانسه ندارند و میخواهند ادامه تحصیل دهند و چه برای کسانیکه هدفشان رفتن به فرانسه میباشد.
این دوره های دانشگاهی شش ماهه و یک ساله هستند.یعنی یک یا دو ترم تحصیلی و پس از اخذ پذیرش آنها میشود ویزای دانشجویی با اجازه کار دریافت کرد.
شهریه این دوره که بسته به شهر و دانشگاه متغیر و برای یکسال تحصیلی از ۲۰۰۰یورو شروع میشود. هم اکنون زمان ثبت نام برای دوره ی جدید شروع شده و چون متقاضی این دوره زیاد میباشد معمولا قبل از پایان مهلت ثبت نام ظرفیتشان تکمیل میشود . چنانچه تمایل دارید که شهریور ۹۷ در فرانسه باشید تا دیر نشده ثبت نام کنید.

لازم به ذکر است که پس از گذراندن این دوره دانشجو میتواند برای دانشگاه اقدام کند که در این صورت عموما” هزینه دانشگاه رایگان میباشد.

از طرفی دانستن زبان فرانسه به دانشجو این امکان میدهد که فرد بتواند در دوران درس خواندن و پس از آن به راحتی کار کند و کسب درآمد داشته باشد .

سطوح زبان فرانسه:

زبان فرانسه دارای ۶ سطح می باشد: A1 A2 B1 B2 C1 C2
همانطور که می‌دانید ارائه مدرک فرانسه سطح B2 برای مهاجران کبک و همچنین ادامه تحصیل در دانشگاه های فرانسوی زبان الزامی شده است. دانشگاه‌ های فرانسوی زبان برای رشته‌ های مهندسی سطح زبان B2 یا B1 از شما می‌خواهند. برای رشته‌های حقوق و پزشکی سطح زبان بالاتر یعنی C1 و C2 لازم است. در سطح b2 زبان آموز به دانش کامل و جامعی از فرانسه می رسد. می تواند به راحتی صحبت کند، در مورد موضوعی بحث کند و استدلال و برهان بیاورد، صحبت های پیجیده را متوجه شود، اکثر اخبار تلویزیون و برنامه های معمول را متوجه شود، بتوانید گزارش و یا مقاله ای را بنویسد، از یک فیلم زبان فرانسه قسمت اعظم فیلم را متوجه شود و….

جهت آموزش رایگان زبان فرانسه به لینک  روبرو مراجعه کنید:  www.efba.us

👇👇لینک کانال 👇👇
https://t.me/IRANMOHAJERGROUP

شماره های تماس ايران :
۰۷۱۳۶۴۹۱۱۴۵
شماره تماس كانادا:
۱۴۱۳۸۸۰۱۴۰۶+

error: Content is protected !!