2024/04/26

شرایط اخذ ویزای همراه دانش آموزی کانادا

انواع ویزای کانادا

شرایط اخذ ویزای همراه دانش آموزی کانادا|انواع ویزای کانادا

در این مقاله می خواهیم در مورد شرایط اخذ ویزای تحصیلی برای کودکان و دانش آموزانی که به همراه والدینشان میخواهد به کانادا مهاجرت کنند خدمت شما عزیزان توضیح دهیم و به سوالاتی که ممکن است برایتان پیش اید, پاسخ دهیم. موسسه ایران مهاجر با سابقه درخشانی که در ارتباط با اخذ انواع ویزای کاری و تحصیلی و سرمایه گذاری دارد برای انتخاب بهترین راه مهاجرت مانند مشاوری با تجربه اطلاعات لازم را در اختیارشما همراهان گرامی قرار می دهد.

بررسی شرایط کلی ویزای همراه برای تحصیل فرزندان در کانادا

کشور کانادا در ردیف 10 کشور برتر جهان قرار گرفته استو جمعیتی حدود 40 میلیون نفر دارد. از طرف دیگر کانادا از برترین کشورهای دنیا است که متقاضیان بسیاری سالانه برای مهاجرت به این کشور اقدام می کنند. کشور کانادا به دو زبان انگلیسی و فرانسوی بسیار اهمیت می دهد و این دو زبان در کانادا جزو زبان اصلی هستند و تسلط بر یکی از این دو زبان برای مهاجرت کافی است. کشور کانادابا کشور آمریکا همسایه می باشد و ایالت اونتاریو و ایالت کبک از بزرگترین ایالت های کانادا محسوب می شوند . کشور کانادا چند فرهنگ متفاوت دارد.

بررسی مدارس کانادا – انواع ویزای کانادا

مدارس کانادا در دو مقطع تقیسم بندی می شوند: مقطع دبستان و راهنمایی. این دو مقطع در یک دسته و مقطع قرار دارند . مدارس ابتدایی کانادا شامل کودکستان تا سال ششم می باشند.( ممکن است تا سال هشتم نیز به طول بیانجامد ). از سال های هفتم تا سال دوازدهم تحصیلی به عنوان مقطع دبیرستان محسوب می شود. سن تحصیل کودکان در مدارس کانادا از6 سالگی تا 18 سالگی است. همچنین بخش مهمد کودک که در اکثر مدارس کانادا این بخشوجود دارد از کودکان 4 سال تا 5 سال می باشد.انواع ویزای کانادا

مدارس کانادا مانند مدارس ایران زمان آغاز سال تحصیلی از ماه سپتامبر(اواسط شهریور) است و پایان آن خرداد ماه می باشد و تعطیلات حدود 2 ماه است که البته درماه مارس و ماه دسامبر  از یک هفته تا 10 روز به دلیل سال نو تعطیلات رسمی دارند.

مهاجرت به کانادا

بررسی شرایط مدارس کانادا

انواع ویزای کانادا

ساعات تحصیلی در این مدارس از ساعت 8:30 تا 9 صبح بوده ومعمولا تا ساعات 15:30 ممکن است ادامه داشته باشد.
معلمان درمدارس کانادا جزوه هایی به دانش اموزان ارئه می دهند که دانش آموزان با مطالعه آن به تحصیل می پردازند و این جزوات برگرفته از کتاب اصلی می باشند. با توجه به این که مدارس فرانسوی و انگلیسی در کانادا وجود دارد؛ تدریس زبان اینگونه است که مثلا اگر مدرسه انگلیسی باشد, تقریبا حدود یک ساعت به دانشموزان زبان فرانسوی اموزش داده می شود. کشور کانادا برای قیم دانش آموزانی که متقاضی تحصیل در این کشور هستند دو راه مشخص کرده است:

  • در کشور کانادا باید شخصی که دارای صلاحیت است به عنوان قیم برای دانش آموز مشخص شود. این افراد طبق قانون کانادا از صلاحیت ویژه ای برخوردار و مورد تایید دولت کانادا هستند.
  • دانش آموز با خود یکی از والدین خود را به عنوان همراه وارد کشور کانادا کرده و او قیم دانش آموز باشد.

انواع ویزای کانادا

 چگونه می توان ویزای گاردین شیپ کانادا گرفت؟

در کشور کانادا قانون به این صورت است که ویزای تحصیلی کودکان به افرادی تعلق می گیرد که سن آنها زیر 17 سال باشد. افراد زیر 17 سال بایستی پدر یا مادر به همراه داشته باشند یا یک قیم برای آنها در کشور کانادا مشخص شده باشد. بنابراین پدر یا مادر دانش آموز می تواند همراه با ویزای تحصیلی فرزندش در کانادا ، ویزا بگیرد وبه این کشور وارد شود. پس امکان این وجود ندارد که پدر و مادر هردو باهم  بتوانند ویزای همراه دانش آموزی کانادا را دریافت کنند. در واقع دانش آموز پس از این که پذیرش از یک مدرسه اخذ کرد؛ با در دست داشتن آن پذیرش برای ویزای تحصیلی همراه خود که پدر یا مادر می تواند, اقدام نماید. عنوانی بنام ویزای گاردین کانادا وجود ندارد و این ویزا یک ویزای توریستی است که به همراه دانش آموز داده می شود.

آیا برادر و خواهر نیز می توانند به عنوان همراه ویزای کانادا بگیرند؟

همانطور که اشاره کردیم امکان دانش آموز تنها می تواند یکی از والدینش را همراه خود به کشور کانادا ببرد که ویزای او نیز یک ویزای توریستی محسوب می شود و اگر والدین فرزند دیگری داشته باشند و بخواهند او را با خود ببرند این امکان وجود ندارد. تنهاا در صورتی که ویزای تورسیتی به ویزای کاری یا تحصیلی تغییر پیدا کند این امکان فراهم می شود که این امر بسیار سخت است. مخصوصاً تغییر ویزای همراه دانش آموز به ویزا کاری بسیار سخت و دشوار خواهد بود.

هزینه ویزای دانش آموزی کانادا و تمکن مالی آن

همزمان با ویزای تحصیلی کانادا برای کودکان ، پدر یا مادر باید برای ویزای همراه اقدام کنند. هزینه ویزای همراه تحصیلی کانادا با 150 دلار کانادا می باشد. این در صورتی است که هزینه ویزای دانش آموزی کانادا 350  دلار است. از طرف دیگر بایستی  یک حساب بانکی حاوی هزینه های یک سال زندگی همراه و دانش آموزایجاد کنند  که تمکن مالی برای ویزای دانش اموزی در کانادا و همراه وی در آن حساب به مدت 4 ماه وجود داشته باشد.برای افزایش شانس ویزا,هر دو نفر باید تمکن مالی تقریبا مبلغی بین 35 هزار تا 45 هزار دلار کانادا برای یک سال باشد.

مقالات مرتبط

اخذ ویزای توریستی کانادا در شرایط کرونا

انواع ویزای کانادا | ویزا‌های اقامت موقت و دائم کانادا کدام‌اند؟

شرایط دریافت ویزای والدین کانادا (super visa)

کلام آخر

ویزای همراه دانش آموزی کانادا یک ویزای توریستی است که به پدر یا مادر دانش آموز داده می شود ولی بسیاری از تصورات اشتباه, افراد را دچار گمراهی میکند ؛ویزای همراه دانش آموز یا ویزای گاردین شیپ کانادا وجود ندارد و عده زیادی این راه را روشی برای اخذ اقامت کشور کانادا می داند و از ویزای همراه دانش آموزی کانادا به صورت تضمینی صحبت می کنند در صورتی که این نوع ویزای توریستی فقط در صورتی که تبدیل به ویزای تحصیلی و کاری بشود امکان تغییر دارد که تبدیل این دو ویزا به ویزا های دیگر بسیار مشکل است. در واقع از طریق تحصیل فرزندان در کانادا هر کسی به راحتی نمی تواند اقامت کانادا را به دست آورد. برای اخذ ویزا به این روش با موسسه ایران مهاجر در ارتباط باشید تا با مشاوره هایی که به شما ارائه می دهند, دچار گمراهی نشوید و به هدفتان برسید.

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!